SP: Alo, hai sa fii binecuvantat, Daniele, ce dracu’ Doamne iarta-ma faci?
IPSD: Alo, pup moastele, mutati-va mai spre un geam, ca se intrerupe, sa le ia dracu’ de gadgeturi, Doamne iarta-ma!
SP: (ofteaza) Uite ce sa fac, ma plicti. L-am sunat si pe mireanu’ ala, Anania, da’ era la un parastas. Tu ce mataniile mele mai faci? Nu te-am mai auzit de la Sf Maria, cand m-ai sunat beat la miezul noptii sa te plangi ca ti-au zgariat credinciosii Mercedesu’ cu un levier.
IPSD: Iarta-ma prea-sfanto ca ti-am deranjat somnul de frumusete, dar nu stiam cui sa ma plang, l-am sunat si pe Irineu, dar era in chilia unui calugar si nu prea avea semnal.
PS: Pe Irinel? Ptiu, Satana (scuipa pe display), Doamne apara si pazeste! La ce l-ai sunat pe pigmeul cela?
IPSD: Nu, sfinitia ta, pe Irineu, olteanu’ ala simpatic! Ce sa fac? Ascultam Sepultura sa ma reculeg pentru slujba, ca de doua nopti dorm aia pe dealu’ Patriarhiei, nu stiu ce sa ma mai fac cu ei, vin la mine ca mustele la cacat, pacatoasa fie-mi vorba.
SP: Fii rabduriu, fiul meu, ca e nestiutori, Apocalipsul e aproape, mai rezista putin, ca a ta va fi imparatia cerurilor!
IPSD: Cuvioaso, stai putin sa-ntorc caseta, ca e o melodie care nu-mi place, “Chaos B.C” ii zice. (trec 26 de secunde) Gata, am pus “Amen”. Derrick Green e un inger.
SP: Totusi il prefer pe Max Cavalera, e mai gajait asa, ma trec fiori pe sira spinarii cand ascult ‘Rest in Pain”. Indubitabil, contributia lui la curentul trash metal este incontestabila.
IPSD: Absolut! (urla) A deep agony possesses me/ to be forgotten under a burial!
SP: Rest in paaaaaaaaaaaaaaaain!!!!!!!!!!!! Dumnezeule atotputernic, daca nu ma faceam sfanta, as fi vrut sa fiu o groupie d-aia, as fi mers cu ei in tuneu, as fi stat in culise sa le adulmec damfurile de alcool, le-as fi facut liniute, m-as fi iubit cu toti heavy (ly), mi-as fi tatuat o chitara pe fese! Ah, ce pacatoasa mica sunt!
IPSD: Lasa, adorato, ca te-ai orientat, esti un rock star ecumenic! (rade: hă, hă) Pai nici la concertele lu’ Black Sabbath nu se aduna atata popor cum strange sfintia ta anual sa pupe o cutie!
PS: Dane, ma faci sa rosesc (roseste, probabil)! Hai ca ma suna Sinchiticlia, nu pot s-o pun pe hold, ca iar ma paraste la Sf Petru ca vorbesc mult la telefon si nici minute nu prea mai am, pupa-i-ar necuratu’ pe astia de la Zapp. Hai vezi ce faci la slujba, iti tin pumnii!
IPSD: Te pup, binecuvantato.